Vet noen noe om Petra Rasmussen, Bergen og Karl Sigurd Olsen

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Hordaland

Svar
gj05539
Innlegg: 1
Registrert: 16. september 2007 kl. 12.02
Sted: LAKSEVåG

Vet noen noe om Petra Rasmussen, Bergen og Karl Sigurd Olsen

Legg inn av gj05539 » 16. september 2007 kl. 15.08

Vi søker informasjon om Petra Rasmussen født 1885. Siste kjente bosted Magdalenahjemmet på s. Damsgård. Søker også opplysninger om Karl Sigurd Olsen, sjømann ? Var i Bergen i 1910. Vi er etterkommere av deres felles barn,(født 1911,vokst opp i fosterhjem) og vi har et ønske om å få vite hva som skjedde med våre oldeforeldre. Vi vil gjerne ha tips om hvordan vi går frem for å finne ut opplysninger om våre oldeforeldre. Karl Sigurd Olsen er muligens Dansk/Svensk sjømann.

gj22036
Innlegg: 1
Registrert: 23. juli 2014 kl. 9.47
Sted: Sandane

Re: Vet noen noe om Petra Rasmussen, Bergen og Karl Sigurd O

Legg inn av gj22036 » 23. juli 2014 kl. 10.00

Då eg kom over denne etterlysninga no nettopp måtte eg berre svare på den. Sjølv om det er ei stund sidan etterlysninga vart lagt ut, håpar eg de framleis sjekkar inn og ser.
Det er nemlig slik at min fars farmor heiter Petra Rasmussen, født 1885 på Møllendal. Og i 1912 fekk ho ein gut, Artur, som vart plassert hos fosterforeldre berre ni månadar gamal. Barnets far er oppgitt å vere løsarbeider som heiter Vilhelm (Arthur) Nygård.
Derfor var opplysning på deres Petra så utrulig lik opplysning om vår Petra at vi lurer på om det er den samme, og da danner det seg eit nytt bilde av henne.
Vi har no spora Petra sine foreldre og besteforeldre. Henne sjølv visste vi ikkje mykje om, men i det siste har vi, inkludert deres informasjon hvis samme dame, fått mistanke om at min farfar kanskje ikkje var enebarn likevel?

Svar

Gå tilbake til «Bergen og omegn - ukjent kommune»