Han var gift med min tipp oldemor Alette Margrethe Benjaminsdatter 24. Feb. 1869 i Mo i Rana, Nordland, Norway. Hun døde på Røst, Nordland.
Min tipp oldefar sine foreldre var:
Niels Jakob Kristoffersen f. 13. september, 1832 i Velfjorden, Brønøsund, Nordland
Caroline Gabrielsdatter Bru f. 13.februar, 1844 i Velfjorden, Brønøysund, Nordland
Min tipp oldefar sine søsken var:
Eldor Angel Nielsen f.1868 i Velfjorden, Brønnøysund, Nordland
Karen Nielsdatter f. 1870 i Vik i Brønnøysund, Nordland
Kristian Nielsen f. 1874 i Vik i Brønnøysund, Nordland
Sella Dorthea Angeline Nielsdatter f. 24. mai 1877 i Reinfjord, Vik i Brønnøysund, Nordland, Døde 1951 i Brønnøysund, Nordland.
Sella var gift med
Johan Mølman Angel Martiniussen Solli f. 2. april 1868 i Vik i Brønnøysund, Nordland.
Døde Januar 29, 1938 i Brønnøysund, Nordland
De hadde følgende barn:
Dagmar Johanna Solli f. 27 juli 1900 i Vik i Brønnøysund, Nordland
Kristian Has Solli f. 5 februar, 1902 i Lille Reinfjord, Vik i Brønnøysund, Nordland
Sigurd Magnus Solli f. 23 mai, 1905 i Lille Reinfjord, Vik i Brønnøysund, Nordland
Jakob Karl Solli f. 2 februar, 1908 i Lille Reinfjord, Vik i Brønnøysund, Nordland
Therese Hilda Solli f. 26 februar, 1910 i Lille Reinfjord, Vik i Brønnøysund, Nordland
Ågot Elisabeth Solli f. 12 april, 1912 i Solli Vik i Brønnøysund, Nordland
Magdalene Hansing Solli f. 17 September, 1914 i Solli Vik i Brønnøysund, Nordland
All hjelp mottas med Hjertelig takk!

NB! Har også lagt inn samme tråd på Brønnøysund forumet siden det er der han var født.
Mvh, Anniken Pedersen Myhre