Ove Elias Drillsvik

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
gj02944
Sted: OPPHAUG

Re: Ove Elias Drillsvik

Legg inn av gj02944 » 29. mars 2006 kl. 2.27

Jeg har kommet til min 2 tipp. Ove Elias f.1842. Men ikke mere..er det noen som vet noe mer der ute?

mve Oddveig Merete Dahl

Odd Einar Drilsvik

Legg inn av Odd Einar Drilsvik » 29. mars 2006 kl. 10.41

Hei
Det gjør jeg - han er min oldefar og er født, oppvokst og levde mesteparten av sitt liv i Vallersund-området. Døde i 1930.
En kort tilbakemelding nå - men du kan få mer om Ove Eliassen og hans etterslekt senere.
Vennlig hilsen Odd Einar Drilsvik

Oddveig

Legg inn av Oddveig » 29. mars 2006 kl. 11.00

takk for svare..snakket med mamma og hun lurer på om hun kjøpte sykkelen din en gang i tiden. Hun har deg i bakhodet

Odd Einar Drilsvik

Legg inn av Odd Einar Drilsvik » 29. mars 2006 kl. 18.00

Hei igjen
Nå ble jeg nysgjerrig for alvor. Det hadde vært interessant å vite navnet på din oldemor / oldefar (altså barnebarn til Ove) - da faller flere brikker på plass.

Vennlig hilsen Odd Einar Drilsvik

gj03090
Sted: OPPHAUG

Legg inn av gj03090 » 29. mars 2006 kl. 20.17

han Ove Eliasen er min tipptipp oldefar han. Min Mormor er datter av Sverre Svensen, som er sønn av Svend Hansen

Odd Einar Drilsvik

Legg inn av Odd Einar Drilsvik » 29. mars 2006 kl. 21.22

Hei igjen

Da "faller brikkene på plass". Jeg har samlet noe stoff om din 2xtipp oldefar / min oldefar og hans kone som het Ane Marta og var født på Inderøya i 1842 og deres forfedre. Likeledes har jeg litt om Ove og Ane Martas barn og deres etterslekt.
Hvis du sender mailadresen din til
[email protected] kan jeg sende det jeg har skrevet ned (med forbehold om unøyaktigheter og feil).

Vennlig hilsen Odd Einar (slektning)

Svar

Gå tilbake til «Bjugn»