Takk for rask tilbakemelding.

Her er det jeg vet om familien:
Anton Ludvigsen Myhre Født: 17 apr 1851 på Øvre Djupmyr, Storfosna, Ørland, Sør-
Trøndelag fylke i Norge Død: 25 feb 1907, i Trondheim kommune, Sør-Trøndelag fylke
+
Maren Anna Pedersdatter Nannestad Født: 11 jul 1852, på Storfosna, Ørland,
Sør-Trøndelag fylke i Norge Død: 27 jun 1944, i Trondheim kommune, Sør-Trøndelag fylke
2
Petter Alfred Ludvigsen Født: 13 jul 1879, på Øvre Djupmyr, Storfosna, Ørland, Sør-Trøndelag fylke. Død: 29 jan 1931, i Trondheim kommune, Sør-Trøndelag fylke
(Petter er min farfar, så han og hans etterkommere har jeg rimelig god oversikt over.)
2
Laura Marie Ludvigsen Født: 10 apr 1882, på Øvre Djupmyr, Storfosna, Sør-
Trøndelag fylke. Død: 25 mai 1883, på Øvre Djupmyr, Storfosna, Ørland, Sør-
Trøndelag
2
Laura Marie Ludvigsen Født: 22 aug 1884, på Øvre Djupmyr, Storfosna, Ørland, Sør-Trøndelag fylke
(
Laura har jeg ingen ytterligere opplysninger om, bortsett fra at iflg kirkeboka ble døpt i Ørland kirke 22.09.1884. Nå var jo jeg rimelig voksen da jeg begynte å interessere meg for slektsgransking for alvor, så de fleste av de jeg kunne spørre om familien fra Storfosna var døde. Jeg hørte om ”onkel Peder”, for han kom også på besøk til Norge, og antydninger om en ”onkel Axel”, men jeg ikke minnes at noen nevnte Laura Marie.
2
Peder Ludvig Ludvigsen Født: 31 jan 1887, på Øvre Djupmyr, Storfosna, Ørland, Sør-Trøndelag fylke i Norge Død: 16 mai 1972, Seattle, Washington, i USA
(
Ørlandbøkene har feil opplysninger om hans fødselsår. Det skal være 1887, ikke 1877. Peder emigrerte til USA i mars 1909. Jeg har kontakt med hans etterkommere.)
2
Axel Ludvigsen Født: 9 jun 1895, i Trondheim kommune, Sør-Trøndelag fylke Død:1938 (?), i San Francisco, California, USA (?)
(
Axel emigrerte til USA i november 1809. Han forlot kone og 4 mindreårige barn og ble borte. Det blir sagt at han reise til sjøs og at han døde rundt 1938, trolig i San Francisco, men ingen vet dette sikkert.
Jeg har besøkt 3 av hans 4 barn i USA og noen av deres etterkommere.)