Framhus i Stranda

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
Harald Arnt Tronstad
Innlegg: 56
Registrert: 10. februar 2012 kl. 18.33
Sted: ÅLESUND

Framhus i Stranda

Legg inn av Harald Arnt Tronstad » 6. november 2014 kl. 19.26

På side 184 i Bygdebok for Stranda Bind A er det under Bnr 1 Heimste Framhus nevnt en bruker Elling Jonsson Kilsti fra Norddal født 1758 og død 1818, gift i 1784 med Synnøve Arnesdatter Framhus. Jeg har gjort mange forsøk uten å lykkes på å finne ut hvem som er foreldre til Elling. Kan noen hjelpe med det ?

Brukeravatar
Else Berit Rustad
Innlegg: 18145
Registrert: 3. november 2006 kl. 9.10

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av Else Berit Rustad » 6. november 2014 kl. 21.59

Samme etterlysning her:

https://slektsforum.slektogdata.no/view ... 915#652915

Mvh
Else B.

Harald Arnt Tronstad
Innlegg: 56
Registrert: 10. februar 2012 kl. 18.33
Sted: ÅLESUND

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av Harald Arnt Tronstad » 7. november 2014 kl. 8.14

Jeg har vært i gjennom svaret, men har ikke kommet frem til hva som er
korrekt i denne saken. Her er et misforhold mellom det som står i Norddal Bygdebok Del II side 727 og Stranda Bygdebok Bind A side 184.
I Norddalboka er Elling gift med Anne Pedersdatter Åse, og de fikk 4 barn. Flyttet senere til Sperre i Borgund. I Strandaboka er Elling gift med Synnøve Arnesdatter Framhus og de fikk 9 barn. Bosatt på Framhus.

Brukeravatar
Else Berit Rustad
Innlegg: 18145
Registrert: 3. november 2006 kl. 9.10

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av Else Berit Rustad » 7. november 2014 kl. 11.40

Harald skrev:Jeg har gjort mange forsøk uten å lykkes på å finne ut hvem som er foreldre til Elling. Kan noen hjelpe med det ?


Utgangspunktet ditt var vel å finne foreldrene til Elling, slik du sier i første innlegg?

Hvem som var hans far, har du fått svar på i den andre tråden din, og da gjenstår det å finne moren. En løsning kan være å lete etter vielsen mellom Ellings mor og far. Finner du den, vil navnet hennes også fremkomme.

Mvh
Else B.

dn09334
Innlegg: 3545
Registrert: 27. mai 2007 kl. 13.55
Sted: BODØ

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av dn09334 » 7. november 2014 kl. 11.42

Elling og Synneve på Fremmerhuus i Ft1801 http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft ... 8417000235

Ivar Ståle Ertesvåg
Innlegg: 5496
Registrert: 12. desember 2004 kl. 13.08
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 7. november 2014 kl. 12.00

Og Elling og Anne på Sperre, Borgund, også i 1801: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft ... 8419002750
Det er openberrt at nokon har blanda saman to Elling Jonsson-ar

Då er det, som sagt, berre å finne vigslene.
Men dersom trådstartar ikkje gidd å gjere noko sjølv (jf. den andre tråden), er det ingen grunn til at andre skal gjere noko.

Harald Arnt Tronstad
Innlegg: 56
Registrert: 10. februar 2012 kl. 18.33
Sted: ÅLESUND

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av Harald Arnt Tronstad » 7. november 2014 kl. 17.27

Dette var et merkelig svar. Ikke alle er like drevne i å finne frem. Det skal bli lenge til jeg gjør meg nytte av slektsforum. Hva er i grunn vitsen med å betale medlemskontingent.

Ivar Ståle Ertesvåg
Innlegg: 5496
Registrert: 12. desember 2004 kl. 13.08
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 7. november 2014 kl. 18.23

Harald skrev:Dette var et merkelig svar. Ikke alle er like drevne i å finne frem. Det skal bli lenge til jeg gjør meg nytte av slektsforum. Hva er i grunn vitsen med å betale medlemskontingent.

Svaret er ikkje merkeleg i det heile. Lenkja, saman med lenkja i innlegget over, viser at det fanst to Elling Jonsson - og at nokon må ha blanda dei saman. Det er eit faktum som har ein del å seie for spørsmålet du stillte.

I tillegg gjer eg evt. lesarar merksame på at i dubletten du har laga, gjer du det klart at du ikkje har tenkt å gjere meir med spørsmålet. Det er også nyttig informasjon for dei som evt. kunne tenkt seg å hjelpe deg.

Det stemmer at alle ikkje er like drivne i å finne fram. Men dei som er drivne, har i det minste byrja å leite ein gong. Det einaste du har gjort er å formidle ein påstand om at Stranda bygdebok seier at Elling Framhus kom frå Kilsti - og så viser det seg at bygdeboka slett ikkje seier at Elling kom frå Kilsti (innlegg i det andre emnet).
Dersom eg seier kva det viser, kjem sikkert moderator med ein peikefinger....

gj09903
Innlegg: 658
Registrert: 26. august 2009 kl. 19.51
Sted: SYKKYLVEN

Re: FRAMHUS I STRANDA

Legg inn av gj09903 » 7. november 2014 kl. 18.50

Det er fleire ulike utgåver av bygdebøkene for Stranda. I den nyaste og (skulle ein tru) mest oppdaterte vesjonen av ættesoga (frå 1996) står namnet på brukaren på heimste Framhus som Elling Jonsen Kilsti. Det er det ingen tvil om. Eg prøvde i eit innlegg i tråden under Norddal å vise at Elling Jonsen på Framhus kunne ha eit anna opphav. Kor godt eg lukkast, er ei anna sak.

Svar

Gå tilbake til «Stranda»