Marte Larsdatter Wandalen

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
Brukeravatar
Roger Johan Engvik
Innlegg: 743
Registrert: 27. februar 2009 kl. 17.10
Sted: ÅLESUND
Kontakt:

Marte Larsdatter Wandalen

Legg inn av Roger Johan Engvik » 27. oktober 2013 kl. 11.04

I 1796 gifter enkemann Christoffer Jonsen Slettebakk seg med Marte Larsdatter Wandalen i Skodje:
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... id=16006&u id=ny&idx_side=-16

lenken viser lysingen, der navnet hennes kommer bra fram. Bygdebokforfatteren Louis Giske skriver i Bygdebok for Skodje, side 207, at hun heter Marte Larsdatter Berild, Romsdal f. ca 1760 - uten å angi noe om hvorfor han plasserer henne der. Jeg har tidligere lagt inn innlegg om saken i Skodje og Rauma - så ta en titt der. Men nå tror jeg vi med sikkerhet kan si at etterlysningen av henne bør ligge i dette forum.

gj14300
Innlegg: 72
Registrert: 4. juli 2011 kl. 22.27
Sted: Bergen

Re: Marte Larsdatter Wandalen

Legg inn av gj14300 » 27. oktober 2013 kl. 17.13

Grenda Valdal er den største i Valldalen, så det er mange namn å leite mellom. Frå andre døme veit vi også at enkelte har nytta namnet på bygda (i staden for garden/grenda) når dei har reist ut. Så det er mogleg at Marte (Marta) Larsdatter kanskje var frå ei anna grend.

Familienamn var i det heile ustabile greier. I ein del tilfelle veit vi at dei var oppført med gardsnamnet sjølv om dei berre hadde budd der ein periode. Kanskje Marte og foreldra budde ein periode på Berill?

Under grenda Valdal finne eg ein Lars Ottesen (født Berli i 1711), men han var bonde på staden og flytta ikkje ut. I følgje ekstraskatten 1762 hadde han og kona ei Marta "pige over 12 aar" hos seg.

Det er 73 Marta i Norddal prestegjeld i 1762

Ein Lars Pedersen Valdal vart fødd i 1746, men det ser ikkje ut til at han flytta ut av bygda.

Svar

Gå tilbake til «Norddal»