Feden -Lauvstad

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
Tor Lauvstad
Sted: MOSS

Feden -Lauvstad

Legg inn av Tor Lauvstad » 6. februar 2018 kl. 12.59

I Busetnadssoga for Volda bind 1 side 165 Stor det at Lauvstad ble godkjent navneform etter kgl. resolusjon 1906. Den har jeg ikke funnet. Jeg finner en tinglysning fra Hans R. Feden og Sivert Pedersen Feden innført 19.02.1906 Søre Sunnmøre pantebok.
Jeg har lett i Norsk Lovtidende for 1906 og noen år etter. Men finner ikke noe om Feden - Lauvstad. Vet du noe om dette ?Pos

Ivar Ståle Ertesvåg
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Re: Feden -Lauvstad

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 6. februar 2018 kl. 16.37

Den har jeg ikke funnet.

Kvar har du leita?

Kongelege resolusjonar er i Riksarkivet.
http://www.arkivportalen.no/side/arkiv/ ... 0001330861
Dei er neppe skanna - men det skadar vel ikkje å spørje.

Kva stod i tinglysinga? Lenkje til panteboka?

Brukeravatar
Ulf Ruud Simensen
Sted: TOLVSRØD

Legg inn av Ulf Ruud Simensen » 6. februar 2018 kl. 16.42

Jeg fant dette på nettet (Google) Vet ikke om det gir deg nok svar?

Lauvstad – Wikipedia
https://nn.wikipedia.org/wiki/Lauvstad
Lauvstad (tidlegare Feden, Feta) er ei bygd i Volda kommune. Lauvstad er eigenleg det tettbygde området rundt ferjekaia med samband til Volda, men namnet blir brukt som eit samlenamn for bygdene med postnummer 6133: Ulvestad, Sætre og Lauvstad. Det vanlege samlenamnet på desse bygdene har elles vore ...

Lauvstad i Møre og Romsdal 1940-tallet fylke Lauvstad (tidligere Feden)
https://www.pinterest.co.uk/pin/290200769724705172/
Lauvstad i Møre og Romsdal 1940-tallet fylke Lauvstad (tidligere Feden) er en liten bygd i Volda kommune. Egentlig er Lauvstad et lite men relativt tettbebygd område rundt fergekaia med forbindelse til Volda, men navnet blir brukt som en samlebetegnelse for bygdene med postnummer 6133: Ulvestad, Sætre og Lauvstad.

Ulf S

Ivar Ståle Ertesvåg
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 6. februar 2018 kl. 23.28

Ifl. den eldre bygdeboka, "Dalsfjord", b.2 s. 244, er "kongeleg løyve" datert til 9.februar 1906.

Det var ein fredag, slik at vekedagen stemmer iallfall med nyare praksis for statsråd.
Ti dagar til postsending og til å skrive erklæringa (og evt. tinglyse) burde gå greit;
sorenskrivaren heldt til i Volda.

Det burde late seg gjere å finne ut om det vart utferda ein kongeleg resolusjon 9.2.1906
om dette. Send ein e-post til Riksarkivet og spør om oppslag.

Ein gong eg leita etter (og fann) ei endring i personnamn, fekk eg vite at dette vart ikkje kunngjort i "Kunngjørelsestidende" (no: "Norsk Lysingsblad"), men det kunne vere annonsert i lokalavisa der vedkomande høyrde til.
Om praksisen var den same for gardsnamn (også etternamn), skulle du kunne finne ei lysing i bladet Møre (lokalavis i Volda) i februar 1906. Venteleg var det nok redaksjonell omtale også.

Svar

Gå tilbake til «Volda»