Gårder i Dalsfjorden

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
Tor Lauvstad
Sted: MOSS

Gårder i Dalsfjorden

Legg inn av Tor Lauvstad » 11. mai 2009 kl. 7.18

Jeg har to bilder av to gårder i Dalsfjorden, kan noen fortelle meg hvilke det er, og gjerne hva personene på bildene heter.
Min oldefar, Ole Britanius Pedersen 1860 -1945, kom fra Sivertgarden på Lauvstad.
Andre gårdsnavnsom dukker opp er, Knutegarden Sætre, Tunheim Engset, Jogarden Ulvestad og Volane Lauvstad
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

dn08004
Sted: VOLDA

Re: Gårder i Dalsfjorden

Legg inn av dn08004 » 2. november 2009 kl. 19.22

Eg er frå Volda, men ikkje lokalkjend i Dalsfjorden. Likevel tykkjer eg at det nedste biletet, "Lauvstad 1" ser ut til å vere frå Sætre. Alle husa stend i sofall ikkje der i dag, men stranda og naturen elles får det til å sjå slik ut. Eg tenkjer det skal vere mogleg å finne det ut via Busetnadssoga for Volda, bind 1. Der finnast ein del bilete, som også er festa til dei ulike gardane. Ikkje mykje hjelp, men kanskje andre som veit litt meir, eller har denne boka kan hjelpe deg. :)

gj10871
Sted: Lauvstad

Re: Gårder i Dalsfjorden

Legg inn av gj10871 » 2. april 2010 kl. 17.59

Det er rett som Gunnar Aurdal skriv, at bildet "Lauvstad 1" er frå Sætre i Dalsfjorden. Jordstykket nede til høgre på bildet tilhøyrer Knutegarden, gnr/bnr 152/1. Vidare ser vi lenger oppe våningshus og låve i Pergarden, gnr/bnr 152/3. Det kvite huset til venstre for låven, er våningshuset i Nilsgarden, gnr/bnr 152/4.

mvh
Hallstein Velsvik

Svar

Gå tilbake til «Volda»