Mons Elias Rasmussen (Tennebø) og Anne Bertine Johand Skram

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
gj03623
Innlegg: 2
Registrert: 7. september 2006 kl. 23.05
Sted: USA

Mons Elias Rasmussen (Tennebø) og Anne Bertine Johand Skram

Legg inn av gj03623 » 7. september 2006 kl. 23.17

Er det noken som kjenner til etterkomarar til Mons Rasmussen Tennebø f..29. 7.1863 og kona Anne Bertine Johansdtr. Skram (Nedre)f 1871 og born-Jenny f. 1897, og Alfred f. 25.10.1899, Anne Marie f. 28.12.1901, og Johan Daniel f. 12.8.1904. Vi hev diskussjon her borte i Statane om Anne Bertine og systra Line eller Oline Martine. Og muligens tek eg feil når eg meiner at Anne Bertine som vart gift m. Mons Rasmussen var dotter til Johan Daniel Jacobsen (Vaage) Nedre Skram. Historie om desse i sida mi var at Line var hushjelp eller sypige i Bergen og aldri gifta seg. Vi hev en god del brev og bilete frå henne til og med bilete frå ca. 1932 i Bergen då gamle Tante (bestemors faster) og mannen besøkte henne, Line altså, i Bergen. Dei som er brorborn til henne meine det var Anne Bertine som aldri gifta seg og var sjukepleireske i Bergen, og kjenner ikkje mykje om Line men at hun d. i Måløyne ca 1922 og var gift. Om det er noken som kan hjelpe oss skulle det vere flott eg. Line og Anne sin bror Olaf Skram besøkte familien i 1914. Det som eg lagt inn før hadde en del feil så eg prøve nå å kome nærmarar til dei som er igjen av slekta. Johan Daniel Vaage Skram og min tippoldefar var brødre. Takk David Strømmen

Tor Åge Kvien
Innlegg: 88
Registrert: 17. desember 2004 kl. 19.18
Sted: LANGHUS
Kontakt:

Re: Mons Elias Rasmussen (Tennebø) og Anne Bertine Johand S

Legg inn av Tor Åge Kvien » 3. desember 2008 kl. 22.01

Anne Bertine var datter til Johan Jakobsen Våge på Nedre Skram slik du mente. Her er lenke til den skanna kirkeboksiden:

Permanent sidelenke:
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-10


At Johan Jakobsen var fra Våge fant jeg ved å sammenlikne med opplysninger i den gamle bygdeboka til Aaland.

Neste bruker var i følge Aaland, Mons Rasmussen Holvik gift med Johan si datter Anna, og denne Anna er vel da Anne Bertine. Mons fikk skjøte på bruket i 1905, så da vil du sikkert kunne finne ekteskapet før den tid. Det har jo blitt mer lettvint nå som så mange kirkebøker ligg tilgjengelige på nettet.

Men dette hadde du kanskje funnet ut allerede? Jeg ser det er et par år siden du la inn spørsmålet ditt.
Tor Kvien

Svar

Gå tilbake til «Vågsøy»