leiter etter Ættesogebøker

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
dn25841
Innlegg: 5
Registrert: 25. februar 2011 kl. 7.12
Sted: SALHUS

leiter etter Ættesogebøker

Legg inn av dn25841 » 25. februar 2011 kl. 7.54

Hei!

vet ikkje om eg er på rett forum, men eg leiter etter bygdebøker\ættesoge, som inneholder stedene Espenæs (espenes).

det eg leiter etter er følgende person:

Anders Hanssen Skår,Espenæs f 1855
Han var gift med Anna Olsdtr

min oldefar Andreas Andersen Skår, flyttet seinere til Åstveit,bergen
men eg finner ikkje annet om foreldrene enn de steder som eg finner ut om Andreas.

feks i kirkeboken hvor det står om dåpen (klarte selvfølgelig ikkje å registrere hvilken kirkebok det var) så står en fadder som Ole Hanssen Langeland, lurer på om det kan være slekt med Anders Hanssen.

men informasjon utifra kirkeboken, Konfirmerte i Øen 1892, henter eg ut følgende informasjon om Andreas Anderssen,min oldefar :

Fødselsted : Espenes, Yttre Holmedal
Bopæl: Dale , Hyllestad

foreldrene står oppført slik: grm Anders hansen og hustru Gjertrud Olsdtr, Skor (eller Skar)

noen Som kan hjelpe?


på forhånd takk.

mvh

Morten

gj12304
Innlegg: 6
Registrert: 11. januar 2011 kl. 19.46
Sted: VIK I SOGN

Re: leiter etter Ættesogebøker

Legg inn av gj12304 » 25. februar 2011 kl. 8.54

Hei
I Fjaler gards og ættesoge står det dette under garden Espenes:
Anders Hansson Torvund vart eigar frå 1870. Han var f. 1837 i Lavik, son til Hans Olson og Brite Andersdatter, som vart busette i Espegjelet., husmannsplass under Røyrbotn. Anders Hansson vart gift i 1866 med Gjertrud Olsdotter Langeland f. 1833.
Born Hans f. 1868 på Langeland, busett Steien, Dale. Ole Andreas f. 1871, bokhandlar og bokbindar. Dale. Johanne Bertine f. 1874. Andreas f. 1878
Anders Hansson selde bruket kring 1885 og flytte til Skor indre, der han kjøpte seg gard

Ser at dette ikkje stemmer heilt med årstala, men syntes det var så mykje anna som stemde med tanke på stedsnavn og navna på foreldrene.

Dette er det eg finn i Fjalerboka, men finn familien att i bygdeboka for Hyllestad under garden Skor
Dåpen til Andreas nr. 32. http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-119

Helsing Irene

dn25841
Innlegg: 5
Registrert: 25. februar 2011 kl. 7.12
Sted: SALHUS

Re: leiter etter Ættesogebøker

Legg inn av dn25841 » 25. februar 2011 kl. 20.57

Ah!

kjempe!

har leita lenge etter å finne ut noko meir om Anders Hanssen!

Tusen takk!!

ha ein fin helg.

mvh
Morten

Svar

Gå tilbake til «Fjaler»